Thursday, November 26, 2009

Intenet Lombab..

Start dari ari isnin intenet da mule slow..
smakin ari smakin slow..pastu lmbat..pstu lembab..eh!bkn sume tu same ke mksud die..
ahhhhhh..lantak p la..yg pnting ak da smakin fedup..cewah..fedup la knon..
arini aku keboringan..sume org da stat cuti..
aku je yg de kat ofis ni..
tp best gak..
ak leh wat sesuke ati je kat ofis ni..muahaha..bakar ofis!!!!haha..kejam2..
aku baru mncekik kat pantry mkn pizza sorg2..best siottttt..mkn sorg2 xde org mntak..kah2..buruk prangai..
Diz weekend memember ak ajak gi mndi air trjun..huhu..berjimba!!
Tp aku risau lak aku akan keletihan ari ahad tuh..aduyai...
pastu ari isnin ak da kna kje..
Tidakkkkkkkkkkkk...xmo g kje..ltih..ehek2(smbil mrengek kgedikan)..la..la..la..
xpe..ak kna kuatkan semngt!gi keje!!!
mmmmmm....

No comments: