Wednesday, September 4, 2013

Gambar Kahwin Sweet

Assalamualaikum..

wuuuuuu...lame giler tak bukak blog..
Tajuk entry pun konon nak gempak je kan..
masuk bakul angkut sendiri..
takpe..skang da kawen, mintak suami tolong angkat kan la itu bakul..kehkehkeh..
memandang kan da lame aku tak log in blog ni..
jangan kate bersawang..kalau umah lame ni da kire tempat jin betendang da..ish2..
pejam celik pejam celik da masuk 3 bulan aku kawen..
waaaaa...kejap je..
aku rase last aku update blog seminggu sebelum kawen..
ni da 3 bulan aku kawen, aku tak jenguk blog pun..
sangat lupe daratan..tanggungjawab isteri kan lagi penting...cewah..
sebenanye aku de berita gumbira nak share..

Alhamdulillah aku akan jadi ibuuuuuuu...gembira tak?gembira tak?
haaaa...tu sebab la da lame aku tak update blog..
morning sickness teroks..muntah2 bile tengok muke sendiri kat blog..haha..melampau..
xdela sampai macam tu..badan rase tak sedap je sebulan dua ni..skang ni da nak masuk 3 bulan..
harap2 anak ummi membesar dengan sihat dan kwat..(kjap ibu kjap ummmi..takpelah..yg penting maksud die same)..
kalau ikotkan badan ni memang nak terlantar baring je sepanjang hari..
tapi aku kena kwat dan selalu pikir positif..
Allah bagi aku nikmat merasai alam mengandungkan anak aku sendiri..wuuuu..sangat syahdu..syukur Alhamdulillah..
sob..sob (kesat air mata)...

Ok2..ak nak share sket gamba time aku kawen dulu..
wah!mcm da lame je ak kawen..
baru 3 bln lepas kot...maap la..bila mengandung ni hormon tak stabil..slh kan ibu ngandung plak eh :P







saiz gamba bosa2..lame btul nak upload..
len kali aku update lagi ek..
baby dalam perot da nguap2 da..hehe..

1 comment:

Orked said...

1st time rs nye blogwalking kt cni. hehehe

BTW, Sya da follow cni. Nnti follow Sya jugak ek~

sya-orked.blogspot.com