Tuesday, March 10, 2015

Hidup Lagi..

Assalamualaikum..

Idup lagi rupenye blog aku nih..kesiann tebior je..
lepas setahun aku tinggalkan blog, kini aku kembali..
da macam drama la plak..sebelom ni berangan-rangan nak jadi macam Fatin Liyana..
nak jadi Irine Nadia..nak jadi cik epal la..betapa tegarnya mereka sehingga femes dipersada arena blog seantero negara...pehh..melampau plak ayat kau nih jah..
akhirnya..angan-angan tinggal kenangan..hahaha..gelakkan diri sendiri..
Muke tak berapa nak komersial, ade ati nak pemes..miahaha..okeyh..
kembali berpijak dibumi nyata...

Memandangkan aku tinggalkan blog ni dari anak aku menendang2 dalam perot sampai anak aku da pandai tendang bola betul..dari aku keje kat sepital sampai aku keje ngan kapal terbang..aku nak bagi satu giftaway untuk u ols..
wahh...kompom2 tak kan ade sape yang dapat sebab takde sape yang jenguk blog aku ni kan melainkan aku yang bace sendiri..kelakor la ko ni ana..
tak payah nak gift away sangat lah ana oiii..

Skang ni lebih fokus pada anak-anak..eh!baru ade sorang anak..
ya..fokus pada sorang anak..anak-anak coming soon..wah!gituu..
kalau ade rejeki apa salahnya..kan setiap anak ada rezeki yang memang Allah dah janjikan..

Aku ni selalu rajin buat ayat je..bab nak upload pic memang bercinta..
tu sebab dalam draft box aku de banyak karangan aku yang tak ter post angkara kemalasan upload pic..dapatnye line internet macam siput lagi la menangisss..

okey..sekian..


No comments: