Wednesday, December 2, 2009

MOVIE..MOVIE..N MOVIE..


Mate aku da makin brat da ni..
mengantuk x Terkire(mmg la ngantuk x blh dikire)..
Aku ngah kbuntuan xtaw nak watpe...
Keje da pun ak siapkan(ade yg x siap lg sbenanyer..malasssssss)
Mlm ni plan nk tgk movie..NINJA..
xtaw best ke x..
iklan pn jarang aku tgk kat tv..
kang jd mcm 2012..
care org ckp mcm la best sgt..
skali tgk bese je kot(in my point of view la)..
byk yg x nmpak real..
kna diteliti lg filem tu(care bckap mcm ak ni pmbuat filem lak)..
arghhh..mate ku da tak blh nk bkk lg ni(smbil mnaip ttup mate..terer x aku)huahua..
k ar..aku nk bradu..
Cite ni tak sebest yg disangke kot..so ak bg 3 dari 5 bintang kot..



Tunggu la kmunculan aku di ALamanda mlm ni nk tgk wyg..huhu..beriye je aku nih..tah2 dlm panggung tu ak tdo..ak bkn leh cayer..klau da ngantuk sgt citer best mane pn ak x heran..yg pnting tidooo...ak kna wat psiapan nih..kna tdo dlu sblm tgk..k, chaw..ak nk tdo




1 comment:

ct odah said...

hah ko mmg dr dulu ske tdo dlm wyg..nk tdo blik umah la woi..hahaha