Wednesday, January 18, 2012

MC vs Shopping :)

Assalamualaikum..

Harini aku MC..pg td pale aku bdenyut2..
ditambah ngan mls nk g kje..huhu..
pastu dpt MC..weeeehuuuuu..
pas dpt MC, pale trus baek..haha..auta sudah..tp siyes!pg td pale bdenyut2..
kat pale da xde rs pning..yg ade pkataan CUCI MATE!!!!weeeee~
(klau da prmpuan,prempuan gak)..
Dari Alamanda ke balakong beli bunga2 an..
pastu singgah sebentar di Mines..
Lone ranger je..layannnnn..
org sibuk kje..ak sibuk shopping..
pastu bos aku sms mngamuk ak mc xbgtaw die..ceh..ak da psan kat ofismet okeyh..
tu yg mnyepoilkan mood ak ptg td..mls nk amik port..
aku smp uma trus belek2 brg2 yg aku beli...
beli nail buffer kat Sinma Alamanda..
usha2 contact lens yg ala2 model korea pkai tuh..
bajet2 nk nmpak comeyl mcm diorg tu..smbil tekedip2 mate gediks..wink2 (^_^)
tp xbrani plak nk beli yg bkn dr kdai spek..sbenanye da brangan2 nk beli yg cmtu sbb murah siket..klau yg kat kdai crmin mate kurang3 pn RM60..hamboi..smpai 3 kali kurang..tp safe la klau kite bli kat kdai cermin mate..
sbb ari isnin lepas br je dgr kat radio berite ckp jgn gune lens yg bkn dr kdai cermin mate..
~ape jnis ayat ak buat nih..dah radio, brite plak..pastu blh plak radio ngan brite ckp..
sorila..nmpaknye inilah hasil pale bdenyut dicampur owner yg msk air..huhu..
ha..smbung cite..brite tu bgtaw lens yg bli bkn dari pkar mate blh wat mate Blind ok..hukhuk..BUTA..scary nyer..
tu la pas beli bunge ak tros cr kdai cermin mate kat mines..
sbb sblm ni ak bli contact lens kat ctu..brand BLINCON..made in MALAYSIA :)
agk murah gak..RM45 utk yg 3 bln punye..dgn itu aku mngesyorkan kpd pembaca2 entry ini..
gunela yg ini..siap de warranty lg..klau korg pkai tp xslesa, blh tuka lg tu..hebat bukan...hehe (mngharap wakil blincon bace entry aku..komisen2:) xpun duta muslimah blincon ke..hahaha)
ak beli grey color..xpnah2 plak ak bli kaler yg pelik2 nih..
sbb ak takut xsesuai ngan muke aku..kulit yg sawo matang dan kusam nih..
kang knon2 nk nmpak comel jd comot plak..adeh...
brangan lebih je aku nih~
Tara.........inilah hasilnya..huhu..maloo2...dgn slamber ak lupe edit pic nih..hurmmmm..scary je kan..





Nape xnmpak grey..mcm biru je..adeh...
Dengan ini...sekian!lalala~

No comments: