Friday, January 27, 2012

Tunangan Orang..

masuk arini da 5 hari jd tunangan orang..huhu..
perasaan sgt bhgia..huhu..gedix je..
Alhamdulillah mjlis btunang aku bjalan dgn lancar..
walaupun lepastu aku sgt lah sakit2 bdn sbb xckup rehat..
serik weyhhhh..xmo btunang lg...
pnat smua buat sndr..
deko plamin sndr..deko hntaran sendiri..
ak tdo kol4 pagi nk siapkan hntran ngan pelamin..pastu bgn kol 6.45 pagi...(@_@)..
bpusing2 pale...seb bek xsakit sgt..mate pula membengkak..ayark!..
pagi tu pn ak msh mnyiapkan hntaran..yela..utk kek ngan cupcake yg br kua peti sjukk...
tym tula nk wat riben..nk deko cntik2 lagi..waduh2..
Man andam dtg awl la plak..Kol 10 da tcongok dpan pintu uma...aduyaiiii...
awlnye..dgn ak blm mnd lg..
ngan klam kabut ak g mnd..aku stat mekap kol 11.30pagi..
1 jam lbih gak MUA tu tnggu aku..
aku plak sngaje lmbat2 kan mase..xkan nk mekap awl giler kan..
majlis aku stat kol 3..cair mekap mak nok:P huhu..
nilah hasilnye...mmmmm..ak pn xtaw nk komen pe..
ngah xde mood nih..pnat ger pas blk kje...korang layan jela pic ni ye...



huhu..tkejut aku tgk muke sndr..mmmm....



luv this pic..sweet je :P ahaks..xde gmba yg cntik lor..nmpak sgt aku xfotogenik..haha..



taraaaaaa...inilah hasil pelamin sentuhan Farah Liyana..wat sndr ni..punye la ak bsengkang mate nk wat sndr d samping misi utama mnjimatkan kos..huhu..k..ngntok

No comments: