Monday, March 5, 2012

Penat aka L.E.T.I.H

Arini aku sgt la letih..
seharian keje kat luar..aku tebar flyers jawatan kosong..
huhu..inilah pengorbanan seorang HR..
Cari orang nak keje smpai merayap2 sendirian hulur flyers..da mcm gelandangan ak td..
siap kna amik gamba tempat kjadian aku sebar flyers plak tu..adoiii..
da mcm syok sendiri plak..nk xnak kna la wat gak..
kang bos ckp aku men"snake" kan diri..tu kire bahan bukti la aku wat keje..
tp td aku baek..xmngulor sgt..smpai kat smua tempat dan destinasi ak trus ltak kertas2 tu kat motor2 yang ensem2..huhu..
ak pegi byk giler tempat..Aku gi Alamanda..Pastu gi The Mines..
Pastu ak jalan kaki gi stesen komuter Serdang..
ltak kat moto yg paking2 kat keliling2 tu..sgt penat weyh..panas plak tuh...
ak plak pkai baju kurung ala2 perempuan melayu terahir..
sebenanye..keluar opis je aku trus bdesup gi interview..huhu..
tu sebab la kna pasrahkan diri pusing keliling pkai bju kurung..
(harap-harap bos xbace blog aku)..

Mase naek komuter td nk menangis je rase..bkn mnangis sbb terharu dpt nek tren..
aku masuk je tren keliling aku semua laki...mcm2 warna kulit sang lelaki ado...
hitam, putih, golap, geseng, semua ade...urghhhhh..
bile da mcm tu pelbagai aroma bau2 an la..4 stesen ak bnapas gune mulut..fuhhhh!
paham2 jela..mat indon, mat bangla, mat negro, mat sapang..eh!sape tu mat sapang??haha..xpasal2..
mate diorang atas bwh tgk aku..seb bek ak pkai bju kurung..
xde la ternoda sgt..ahaha..
aku sorang je prempuan...ak da terpikir..arini ari kaum lelaki ke pe..
aku baru teringat da wujud pink cotch..
maklum la..da lame giler xnaek tren..rindu plak zaman mude mudi naek tren dulu..
patutla ak tgk laki2 ni eksaited semacam je nmpak ak dlm tren..cuak giler..

nilah tmpat pink cotch..diorg da sediakan tmpat khas upenyer..huhu..
jakun lak aku..rase kuno pun ade gak..haha





ha..nilah tempat2 kjadian ak bkeliaraN..tah moto sesape ak letak..lori org pn jadi mngse..penattttt...mau tdo! Assalamualaikum...

No comments: