Tuesday, March 20, 2012

Inai Kahwin

Assalamualaikum..
da pkl bape ni~smbil gosok2 mate (*_*)
kol 12.20 pagi..mmm..patutla jari aku da mraban2 tkan papan kekunci nih..huh!skema..
ak nk cite psl inai ni..bgn Farah Liyana!!!~hantuk2 pale d dinding~
Kawan aku merangkap dua pupu aku..(hurm betul ke dua pupu??ah!yg penting die sedare aku)..request soh lukiskan inai di jarinyer ms die kawin nnt..
huhu..bia btoll!!!ak xpnah nk conteng2 kat jari org nih..
nebes ak..aku plak yg nebes lebih ni..
klau xjd abislah rosak segale2 nye..penting kot inai tu..
kalo xcantik camne die nk sorok tgn ms sarung cincin..
adoiii..risau ak..
dengan itu aku telah bernekad dan berusehe!cayok..
abis sgale jenis kertas aku conteng konon2nye nk prektis..
dan...taraaaaaaa...ni lah hasil2 nye..tp xtaw la blh terhasil kat tgn ke idok..
kat kertas bkn maen lg..
kang kat tgn tah hape jd..


ni hasil kerja aku yg ptame..agak keras ye tgn aku ketika ini..corak pun jd tah pape..da lame giler ak xde nk conteng2 seni bagai..ni nk kna lembutkan jari blk.

Tgn da lembut siket..idea mencurah kluar(dibantu oleh Incik Gugel yg memberikan inspirasi) hehe..ni motif unik sbenanye..haha..aku pn xtaw de wujud ke motif sebigi rupe..blasah je la labuuu



Ha..nilah hasilnye..latest la kononnyer..nnt da tibe masenye aku uplod pic yg sbena ek :) mane taw ak leh bkk bisnes inai lak..ngee~usaha tangga kejayaan daN JGN PANDANG ORANG SEBELAH MAYR

No comments: