Thursday, April 5, 2012

Pelamin Tema Vintage

Assalamualaikum...
korang sihat??aku sihattttttt Alhamdulillah..
arini aku nak mengupdatekan entry aku nih ngan angan2 aku..
angan2 seorang budak kampung yg biase2 aje..stetmen sungguh sayu ok~
kalau korang kaki kwat brangan jom same2 berangan ngan aku~sambil pandang ke atas~
ha!korang pe lagi..ikot la same pandang atas~huhu..
Memandangkan aku ni konon2 nya B2B, ak nk update la siket pasal angan2 seorang b2b macam aku nih..
Setiap org mempunyai impian masing..
korang pn msti ade impian korang sendiri mase kahwin nanti kan..
Aku punye impian nak konon2 ala vintage style..uhuk2..gedix je kan..hehe
xpela..aku pn dok kampung..konon2 ala country la..~hurmmm...de kena mngena ke??wut eva~
xkesah la ape org nk ckp..tp aku nk smua tetamu yg dtg akan turut merasai kebahagiaan yg aku rasai pada ketika itu~pengsannnn~terlebih feeling~.......nyampah plak aku bace blk ayat yg aku wat nih..

Aku tringin pelamin aku tu xrupe mcm pelamin...
haaaaa....camne tuh..scary je bunyik nye..
bukan Pelamin Angan ku Musnah Ok!!
Maksud aku pelamin aku x formal mcm pelamin biase..ala2 santai je...
Untuk memahami dengan lebih lanjut lagi, aku da gugelkan utk korang pic nih...



Cantik kan..inspirasi nih...vintage sgt..like..like..like...mane nk tekan butang like nih??



Pehhh...kalo aku dok kat pelamin ni mesti feeling2 mcm de kat kayangan..pasangan secocok dari kayangan versi jawa..ngahaha..like gak!



Yg ni ala2 country gitu..sweet kan..klau camni feeling2 bersanding dikelilingi kuda2 yg sedang berlarian2 di ladang2 menghijau.~dush!hentikan angan2..simple tp special di mate aku..wah!ok...truskan menggugel..bkn menggigil eh..



yg ni simple tp sweet..cair jiwa aku tgk pelamin2 yg sweet ni..bak kate org puteh..melted da my heart ni..ngee~utk pelamin yang ni diorg byk maen ngan cahaya lampu neon(erk!betul ke jenis lampu tu lampu neon??maen tarah je aku ni kan)..jimat kos..wah!idea menarik gak nih...



Kalu aku nk DIY pelamin belum mampu lagi nk wat se "GAH" yg ni..sgt hebat OK..ni kalau sewa pn bape org tu blh bg agknye ek..utk orang yg mcm aku ni, yg bajet pn ciput je, ak mampu tgk je la pelamin ni sambil berlalu pergi..sob2..



Sgt comel kan pelamin ni..utk pengetahuan korang, pengantin tu yang DIY pelamin ni..sendiri buat, sendiri duduk atas pelamin..mesti sgt puas ati kan..salah sorang blogger yang sgt la kreatif..ni yg nak jadikan sumber inspirasi ni..credit to nana.

Ok...sampai sini je angan2 aku...korang da blh tundukkan pale..penat asek pandang atas je kan, brangan same2 ngan aku ^_^ sronok kan!hehe..da.........Assalamualaikum..

No comments: