Tuesday, April 10, 2012

Inai Kahwin : 02

Assalamualaikum..

kali ni entry aku adalah kesinambungan entry sblm ni yg tajuk die Inai Kahwin..
Aritu aku sketch kat kertas je kan..
skang ni aku nk tunjuk inai real yang aku boh kat tgn orang tu aka mangsa conteng..ngahaha..kesian :P
tp xdela burok sgt kan..pengantin x malu nak tayang tgn die pun kire ok la tu kan.
siap ade yg ckp cantikkkk lagi tu ~aku sambil kembang2 idong tersenyum2 sendirian~
lame gak aku nak siapkan wat corak tu...
tangan, kaki semua..fuhh~letih tgn mak nok...
dari kol 10.30mlm smpai la ke pkul 1 pagi..sbb aku nak kena boh second layer kat inai tu utk pastikan corak yg aku da wat tu x putus2..gigih gak nak menekan hena tu..
apesal entry aku kali ni mcm membosankan eh..xde mood la sebenanyer..
korang tgk la mangse keadaan aku kat bwh ni k..





lelong2..sape nak pakai inai..aku leh watkan..huhu..seronok plak pkaikan inai kat jari org..terase bahang majlis kawin tu taw..
kalau korang x caye, korang try la..selamat mencube~weeeeeee...

2 comments:

Oren Misaki said...

mcm besh jer...hohoho..nk try bleh. :)

bluefairy said...

bulih2..nanti sesape kawen kite join sekali..yeay~huhu..