Tuesday, August 21, 2012

Raya Pertama 2012

Assalamualaikum...

Korang taw tak pukul bape time aku menaip entry ni???
Pukul 3.23am....haaaaa...ape aku buat pagi2 ni..belom tdo lagi..
aduyai..esok nak gi beraye mate rabak..oh no....

Nway aku da Ngantok..
aku cume nak Ucap:

Selamat Ari Raye Aidilfitri Mulia :)
Ampun Maap Dipinta..
Mensuci Hening Dosa~lalala..


Disebalik baju raye aku tu ade cite sebenanye..huhu..
mase mule2 beli tu punye la aku ngengade taknak pakai..
sebab baju tu tunangku yang pilihkan..selalunye kalo dienye taste ni laen macam siket..
tapi mase nak beli tu aku pun cakap ok je..demi taknak kecikkan ati die..
tp aku ter kcikkan gak ati die.dalam kete sonyap je..
Protes taknak pakai baju tu..
mane taknye..baju tu aku kene tuka butang sendiri..cissss..
mase beli butang katup die sumer tanggal..
pakai sekali semate2 nak test..bile nak bukak baju dengan butang2 die tanggal..
pastu tunang aku kate "takpe...nanti saye jahitkan butang baru ye"
hurmmmm..sudahnye aku gakkkk yg jahit..cis lagi!huhu..seb bek baru tunang..kalo da jadi laki ni bdosa aku..menge'cis' kan suami..Ish!na'uzubillah!
Pastu tunang aku pun cakap... "Bersyukurlah dapat beli baju raye..ade org laen tu xdapat beli baju raye pun" (T_T)..wuuuuuuuu..sedih...insaf trus..baeklah2..saye pakai baju tu.... taraaaaa...saya dan baju pink tragedi..
sweet gak kan bile satu famili pakai baju pink..abah je kluar dari carta warne..SEMPOIII :)


No comments: