Thursday, April 18, 2013

Operation Sebelum Kahwin

Assalamualaikum..

Tajuk entry nak poyo je..mesti bajet aku wat pembedahan plastik..cucuk tang sini..cucuk tang sini...huhu..tidak2!!
Korang ingat tak entry aku yang cerita pasal bakal pengantin 'terlampau' tu?wahhh..cepat je korang nak cari entry tu balik kan bile dengan terlampau2 ni..bukan terlampau..ni cerita yang bakal pengantin diserang chalazion..aku da operate da..Alhamdulillah da lepas azab..

Sakit woooooooo...
Sblm ni aku penah operate gigi..pun sakittttt..
aku operate gigi time nak pakai braces..cabot 5 batang wooo..
boleh bayangkan tak macam mane bersepah nye gigi aku kalau sampai kena cabot 5 batang..haha...ade 1 gigi yang degil..
time cabut tu akar gigi tertinggal xboleh kua..terpakse operate..time tu baru aku taw yang doktor gigi xboleh lembut2..
kalau lembut memang tak tecabut la gigi aku..aku da rase macam doktor tu cabut gigi aku gune playar, spanar, tukul mahupun segala macam peralatan kat workshop..ganas weyh..nampak je doktor lemah lembut..rase macam dengan rahang2 aku skali nak tanggal..sangat rare!seb bek doktor baek..kalau tak aku cabut gigi nurse kat situ plak..huh!tak pasal2 aku nak cabut gigi orang..
tapi operate mate ni lagi sakit..cume sakit die kejap je..
Ya Allah..macam mane la sakit time bersalin nanti..lagi la sakit agaknye..tibe2 da tpikir nak mengandung plak ni...haippp!! gatai...~lalalala~

Aku gi ngan bakal somi aku..
sangat nebes!bakal somi aku bagi semangat..
Dia kate nak teman aku dalam bilik bedah nanti..wah!da macam nak bsalin pule..small operation je kot...over plak bakal somi aku ni!
tapi bile da betul2 mate aku kena belah..rase nak meraung sekuat ati yo!time tu aku selawat banyak2..
punye la aku tunggu tunang aku masuk bilik tu bagi semangat..
kesudahannye die tercongok je kat luar maen game..cuak katenyer..sabo yolah..
Alhamdulillah semua da setel..



Semoga aku dan orang2 disekelilingku diberi kesihatan yang sempurna..Aminnnnnnnn~





No comments: