Wednesday, August 15, 2012

Cantiknyer Blog Aku :)

Assalamualaikum...

Kali ni aku telebih rajin nk update blog :)biasenye aku update sbulan sekali..haaaa..skali crite mau 12 ari 12 mlm korang xabis2 bace..
korang prasan x?prasan x?blog aku da cantik..haaaaa...cantik kan (walaupun aku dengo de org ckp xcantik ponnn)..xpe..aku tak kecik ati pon~sambil betungkus lumus aku godek setting nak tuka layout ngan background~ko hengat org je kena mekap bagi nampak cantik?blog aku pun aku nak mekap gak nok..bagi pakai gincu merah padam macam Mak Jemah(tak pasal2 name Mak Jemah gak naek..ampunkan saye Mak Jemah)..pastu aku nak boh blusher merah kat pp blog nih..ha....tonyoh2..yezza...hasilnye..taraaaaaaa...huuhu..tak seprais langsung!kalo korang bace tajuk entry aku mesti rase nak lempang2 empunye blog ni kan..dan aku taw ati kecil korang bekate "eleh..xdelah cantik ponnn"..hurmm...wat eve lah...

Aku ni pemalas sebenonye...malas nak cantik kan blog..~tapi ade ati nak femes cam Fatin Liyana..huh!jangan kan blog, diri aku sendiri pun kadang tak terurus..dengan berbekalkan 6 org follower + 1 (folo diri sendiri nak tambahkan bilangan follower~keji kan?)hahaha..pasti blogger2 yg laen pandang aku sebelah mate..entah2 nak review blog aku pun sambil berkate "euwwwwww..sungguh picisan ini blog"..huh! sabo je lah..

aku igt lagi mase mule2 aku menubuhkan blog ni..*abih la..aku da cite sejarah silam..mau 3 ari 3 mlm la baru abis taip*..huhu..yolah tu..menaip pun malas...dulu kan..aku sesaje je menaip kat blog, sbb dulu aku suke tulis dalam diary..aku luah la ape yang aku nak..da namenye pun diari kan..bile zaman da maju siket,aku pun beralih la ke blog..tp memandangkan time kebangkitan blog tu aku hidup penuh kedaifan..mane la ade streamyx, wifi, unifi bagai...klau nak surf intenet pun ko kene besusah payah cari Cyber Cafe..kan?kan?dulu takde istilah Kemudahan DI Hujung Jari..yang ade kat hujung jari mase tu cume kuku korang yang itam sbb tak potong seminggu kann..Ko hengat aku rajin nak berulang gi Cyber Cafe kat pekan umah aku tu?memang tak lah kan!cyber cafe da macam markas hape je..gelap..smua budak2 laki..semate2 nak update blog, nyawe aku terancam..memang giler TEGAR blogger la aku klau macam tu ^_^

Sudahnye blog haku tah kemane, diary aku pn tah kemane..Skang ni lah mase yang sesuai untuk aku megembalikan zaman kegemilangan blog aku..target untuk tambah 1 org follower je dulu..hahaha..Saye pun FL jugekk..~perlu ke nak menyamar~tak!saye tak menyamar..saye FL= Farah Liyana..hahhaha..weyh!betul la tu name haku..takkan aku nak tunjuk IC cam Aaron aziz gak.. Kebetulan same FL..so, aku leh la feeling2 diva disamping menumpang popularitu Fatin Liyana kan :P huh!sudah..tesedak2 die aku sebut banyak kali..kami ade persamaan..LIYANA..huhuhu..aku bkn berbangga sbb name aku same ngan blogger terkenal tu~tapi ade la sekelumit~huhu..aku berbangge mempunyai name seindah suria~sambil berlagu riang..lalala~pang!!adeh2..kene tampo...uwaaaa...korang taw apekah maksud liyana?klau korang xtaw dan xnak amik taw, aku pakse gak dengar..Liyana tu maksudnye kelembutan..awwww..bkn lembut mcam nyah ok!!ni lembut selembut sutera..umpame Downy!mmm...wangi!ahhh..sudahlah..aku nak balik koje da ni..tp sblm aku menghabiskan kate2 aku kali ni aku nak jamu korang 1 pic ni.. yelah..lepas korang penat + pening bace entry aku,ade gak gamba wat cuci mate kan...



woah!aku rase nk gigit2 sama ini kucing je weyh..comel..nak cuci mate lagi??



kucing penuh keimanan :) senyum sokmo..kalau semua manusia sentiase senyum kan best..xde la perang2 nih!Peace no War OK!!!



ha..ni bukan kucing..takde kena mengena ngan keturunan kucing sekalipun..tapi kami pencinta kucing..lalala~ Assalamualaikum....






No comments: