Saturday, October 20, 2012

NICE BLOG

Assalamualaikum...

Hi u ols...huhuhu...dimulakan dengan kegedikan...sungguh menjengkelkan...
pagi sabtu yang hening ni nak watpe eh???
~dush!!xpayah nk tertanye sangat la ana oii...ko tu ngah keje..blambak keje kna wat~
errrrrr....ak ngah keje rupenyer.. ~_~
@_@...xboleh nak berangan siketttt...
wuuuuu...org laen mesti ngah gosok2 mate atas katil baru bgn tdo..
aku kat opis gosok2 mate menahan ngantok...
tah pape kan..baru aku prasan..asal aku wat entry kat opis je mesti pasal mengantok..
burok noo perangai ^_^

Aku mulekan entry secara santai tapi sebenonye aku nak marah!
Marah kat orang yang Post kat shout Box aku tu ngan ayat-ayat seperti ini "wah!!!Cantiknya Blog", "Nice Blog"..bla...bla...bla...
Aku punye lah feeling2 cantik..eh!feeling2 hebat nye ramai yg puji blog aku...
Padahal yang puji tu tah sape2 pastu aku gi link diorang upenye iklan tah pape..
omputih mane2 tah puji nice entry la hape la..mcm la paham pe yg aku cakap..
sepatah harem pun tak kan...hahaha...aku da xakan tertipu lagi pujian korang terhadap blog aku ni..
memang tipu la kalau korang cakap blog aku cantik sebab aku ni xreti nak setting macam blog org laen..
Aku taw menaip je..bab setting2 tu bia la.. arini xde gamba..sebab aku marah!huhu..
emo plak..lepas terperasaan sendiri..malooo2..haha ^_^



No comments: